Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Αλφαβητικές σκέψεις

Αρμύρα στα χείλη σου όταν με φιλούσες μέσα στη θάλασσα
Βουίζει ο αέρας γύρω μου 
Γέρνω το κεφάλι μου στο πλάι αποζητώντας τον ώμο σου
Δειλιάζω να σου πω αυτά που πραγματικά σκέφτομαι
Ελπίζω να καταλάβεις και να μου λες λίγο πιο συχνά "μωρό μου το ένα, το άλλο, το παράλλο"
Ζαλίζομαι και νιώθω αδύναμη
Ήλπιζα, μα δεν κατάλαβες και σπάνια μου λες "μωρό μου το ένα, το άλλο, το παράλλο"
Θυμάμαι και Θέλω εσένα με τις ανασφάλειες και τα αστεία και τις αγκαλιές σου
Ικανοποίηση αναγκών ελάχιστη
Κρέμομαι σαν τελεφερίκ μα οι γάντζοι μου σκουριάζουν 
Λιμνάζουν όνειρα κάτω από το τελεφερίκ αυτό
Μαυρίζει ο χώρος μόλις πέφτουν κάτω τα όνειρα
Νιαουρίζεις στο τηλέφωνο και μουλείπεις (είναι όλο μαζεί ένα ρήμα)
Ξαπλώνω τα βράδυα και σε μυρίζω στο πάπλωμά μου 
Όμορφα που ήταν τότε στην ταράτσα σου
Πίναμε κρασί και μιλούσαμε κοιτάζοντας τον νυχτερινό ουρανό
Ρε γαμώτο πως γίνεται ΕΣΥ να μην έχεις αυτοπεποιθηση
Σφυρίζεις ενώ εγώ δε μπορώ
Τρίζει κάποια πόρτα λίγο πιο μακριά, έχω διάβασμα
You get in love
Φριζαρισμένα μαλλιά μετά από κάθε ένωσή μας
Χρειάζομαι το φωσφοριζέ γέλιο σου
Ψάχνω όλο και πιο πολλές αντιποιητικές λέξεις για να γαμήσω αυτά που γράφω

2 σχόλια:

  1. ακόμα και στο ρήμα γαμάω βάζεις συναίσθημα,μάρεσε(και αυτό ένα ρήματα είναι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στηρίζω την επισημοποίηση του μουλείπεις ως ενιαίο ρήμα (και αυτοτελής πρόταση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή