Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

a piece from my heart. II

...εχεις κλαψει ποτε για μια ωρα συνεχομενα?
χωρις να σταματας....οχι...εγω το εκανα σημερα...αυτη ηταν χωρις αμφιβολια η χειροτερη ημερα της ζωης μου..καποιοι ανθρωποι δε σου δειχνουν το πραγματικο τους προσωπο αλλα μονο μετα που θα τους εχεις γνωρισει κυριολεκτικα σε ολη σου τη ζωη...
....σε μισω γιατι νομιζεις οτι εχεις εξουσια πανω μου
οτι μπορεις να με κανεις οτι θελεις
και οτι θα ειμαι εκει να σε φροντιζω για παντα.οχι δε θα ειμαι .σου το εχω πει.
γιατι εσυ δεν ησουν εδω οταν σε χρειαστηκα,θες να λεγεσαι ετσι οπως αυτοαποκαλεισαι αλλα χωρις να το αξιζεις...δεν εχεις κανει τιποτα για μενα γιατι δε λαμβανω υπ'οψην μου οτιδηποτε υλικο. για μενα μετρανε τα συναισθηματα και αυτο που ξερω  ειναι οτι το μονο που σε νοιαζει ειναι ο εαυτος σου.σημερα ανακαλυψα επιτελους γιατι ΑΓΑΠΑΩ τη βροχη.
γιατι ηταν εδω να με αγκαλιασει οταν εσυ με αφησες.
οταν εσυ νομισες οτι μπορεις να με κανεις οτι θελεις.
οταν το εκανες "για το καλο μου" κοιταζοντας μονο το συμφερον σου...
η βροχη με αγκαλιασε , καθε σταγονα της ηταν ενα δακρυ μου...
με φροντισε...και θα με φροντιζει παντα , γιατι ειναι ενας απο τους ελαχιστους παραγοντες που με κρατανε ακομα εδω.ημουν μονη μου.στη φυλακη του δωματιου μου...με μονο φιλο ενα ξυλινο σωμα που για μιλιά εχει 6 χορδες...ο μοναδικος συντροφος μου στο μοναχικο ταξιδι της ζωης...ειμαι και εγω μια σταγονα σε αυτο τον κοσμο...και σε λιγο θα εξατμιστω...
...σε μισω...γιατι νομιζεις οτι με το να μεινω εδω θα προστατευτω...αλλα ξεχνας οτι υπαρχει μια μπαλκονοπορτα...δεν μπορεις να με χωρισεις απο τη βροχη...δεν μπορεις να με χωρισεις απο οτι αγαπαω.δεν μπορεις να διεκδικεις τα παντα με το ετσι θελω.
ΣΕ ΜΙΣΩ.

...rainmaker...
p.s.ειναι το πρωτο αρθρο που γραφω ξεκαθαρα στο 1ο ενικο προσωπο.
p.s.2.το αρθρο ειναι για ενα προσωπο που μου προκαλει τοσο αναμεικτα συναισθηματα.για τη Μ*.να ξερεις οτι τη θεση σου καποια μερα θα παρει η βροχη...αν και νομιζω οτι την ειχε απο την αρχη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου