Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

nothing at all

Διάβαζα διάφορες αναρτήσεις σήμερα, σε διάφορα blogs άγνωστων προσώπων.
Όλοι έχουν προβλήματα , ανησυχίες , θέματα να αναλύσουν , δείχνουν τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ίδιοι, αφού όλοι έχουμε βασικά κοινά χαρακτηριστικά.
Ο τρόπος που γράφει ο καθένας είναι τόσο διαφορετικός αλλά και τόσο ίδιος.
Και μετά παίρνοντας αφορμή και από μία πρόσφατη συζήτηση με τη Σ* , σκέφτομαι , γιατί γράφω?
*Ξεσπάω, ναι , αυτό είναι αλήθεια, ο κύριος σκοπός όλων, σχεδόν.
*Εκφράζομαι, άλλη βασική λειτουργία του γράφειν.
*Μοιράζομαι την άποψή μου , και εδώ έρχεται το κύριο ερώτημα : Ποιος μαζοχιστής μπορεί να κάθεται να διαβάζει ότι κατεβάσει το μυαλό μου? Γιατί να θέλει κάποιος να διαβάζει οτιδήποτε γράφω εγώ ή ο οποιοσδήποτε? * Εγώ γιατί διαβάζω άλλα blogs ? Ενημέρωση , δε θα το έλεγα. Περισσότερο μου δημιουργείται ένα αίσθημα "Δεν είσαι μόνη" , δεν είσαι η μόνη που έχει αυτή την άποψη και θέλει να μιλήσει , σε μία κοινωνία που δεν της δίνει φωνή.

Ωστόσο είτε διαβάζει κάποιος είτε όχι αυτά που γράφω , δηλώνω ότι δεν είναι αυτός ο σκοπός που γράφω. Δε με νοιάζει να πω κάτι που δε θα εκφράζει τον πραγματικό μου εαυτό για να δείξω απλά ότι είμαι κάποια , με νοιάζει να μιλήσω για το πώς νοιώθω ή για κάτι που με απασχολεί, να ξέρω ότι η Ε* θα διαβάσει τα άρθρα μου, ίσως και κάποιος άλλος...
Να ξέρω ότι ίσως και μία μέρα να μην είμαι σε θέση να γράψω καν , οπότε θα έχω ότι έχω γράψει μέχρι τώρα, να διαβάζω, ένα τίποτα δηλαδή , αλλά δεν πειράζει. Δε με ενδιαφέρει το αν θα σου αρέσει αυτό που γράφω ή ο τρόπος με τον οποίο εκφράζομαι, ούτε εμένα μου αρέσει. Με νοιάζει να ξέρω ότι εγώ μίλησα. Έχω δική μου γνώμη, υπάρχω και δεν είμαι απαθής . Αντίθετα από εσένα άγνωστε που δεν μπορείς να δημιουργήσεις την προσωπική σου άποψη αλλά υιοθετείς είτε την κοινή γνώμη που επικρατεί τη δεδομένη χρονική στιγμή , είτε τη γνώμη που προβάλλεται απο τα ΜΜΕ , και που συνήθως " άγνωστο το πως " συμπίπτει με την κοινή γνώμη.


Απλά μη φοβάσαι να είσαι ο εαυτός σου , και να είσαι διαφορετικός.
Εξάλλου όσο κι αν μοιάζει ο τρόπος που εκφράζεται ο καθένας από εμάς, είμαστε όλοι διαφορετικοί.
Και χώνεψέ το.



*από που ξεκίνησα και που κατέληξα πάλι, αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω*

5 σχόλια:

  1. πιστεύω πως δεν έχει σημασία να διαβάζει κάποιος το blog σου, δεν λέω είναι καλο να έχεις υποστηρικτές που ξέρεις πως ένας μαζοχιστής όπως λες έχει τις ιδιες απόψεις και ότι δεν είσαι μονη. Αλλά βασικά αυτό που πιστεύω πως έχει σημασία ειναι πως τα έβγαλες από μέσα σου, ότι έχεις φωνή και την χρησιμοποίησες. Ότι γράφεις την δική σου ιστορία με αυτό το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω.. μερικεσ φορεσ νιωθεις αλλιως οταν πεις αυτα που νιωθεις. ακομα και αν δεν σε ακουσει κανεις εσυ θα νιωσεις καλυτερα και θα εχεις πει ολα οσα θες χωρις να σε νοιαζει εαν καποιος αλλος εχει την ιδια αποψη με σενα. και οχι μονο γραφεις την δικη σου ιστορια αλλα επηρεαζεις με τν εναν ή με τον αλλον τροπο εκεινον που το διαβαζει, αρνητικα ή θετικα..=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως γράφω για να βρω σχέση και δεν ντρέπομαι να το πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. *και καλά κάνεις και έχεις το θάρρος και το λες :)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή