Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

flight of the rat.

Μετάνιωσα που δεν ψήφισα υπέρ της κατάληψης από τη στιγμή που συμφωνούσα με τα αιτήματα.
Όσο κι αν ξέρω ότι η κατάσταση δεν αλλάζει, δε θέλω να ακούγομαι μοιρολατρική και ίσα ίσα που θέλω να προσπαθησω πραγματικά για να αλλάξει. Κι όχι για μένα, επειδή εγώ έτσι κι αλλιώς δεν έχω μέλλον , οπότε τι να το κάνω που θα χάσω τα μαθήματα και δε θα μορφωθώ σε αυτό το φοβερό επίπεδο που προσφέρει το ελληνικό κράτος?Αλλά σκέφτομαι τις επόμενες γενιές που θα αναγκαστούν να ζήσουν χειρότερα από αυτά που ζούμε εμείς, κι όχι δε θα έχουν απλά θέσεις εργασίας , αλλά θα βρίσκονται στη θέση που βρίσκονται πλέον και πολλοί Έλληνες, δε θα έχουν ούτε να φάνε!

Μετά τη "συζήτηση" λοιπόν σχετικά με την κατάληψη σήμερα ήρθε και η αναμενόμενη πορεία.Ως μία από τις πρώτες φέτος δεν είχε και μεγάλη συμμετοχή , ωστόσο υπήρχε όπως πάντα αυτό το συναίσθημα, το ότι δεν είσαι μόνος, ότι παλεύεις, ότι πιστεύεις σε αυτό που διεκδικείς όσο μάταιο κι αν είναι...Αλληλεγγύη ,επίσης..

Ψωμί,παιδεία,ελευθερία 
Η χούντα δεν τελείωσε το '73
Κι όμως αυτό είναι αλήθεια, μιας κι ακόμα και τώρα η κοινωνία που ζούμε φασιστική είναι, απλά για να μας χρυσώσουν το χάπι το βαφτίζουν δημοκρατία..Και είναι δημοκρατία να μην έχεις άποψη? Να μασάμε ότι μας προσφέρουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και να νομίζουμε ότι ισχύει κι όλας? Επειδή στην αρχαία Ελλάδα σίγουρα η δημοκρατία ήταν κάτι διαφορετικό, ακόμα κι αν δεν ήταν αντιπροσωπευτική όπως σήμερα. Ωφείλουν λοιπόν οι εκπρόσωποι του λαού να υπερασπίζονται τα δικά του συμφέροντα και όχι τα δικά τους, σε αντίθετη περίπτωση πράγματι καταλήγουμε σε ολιγαρχία.
 Αννούλα, Γιωργάκη, ακούστε το καλά 
Αυτό το νομοσχέδιο θα μείνει στα χαρτιά!
Και βέβαια συνοδεύεται από την αντίστοιχη καθιστική διαμαρτυρία, πέταγμα αυγών και αρνητικά επιφωνήματα έξω από τα γραφεία του πασόκ καθώς και απρεπείς χειρονομίες.Παιδιά, συγγνώμη που σας απογοητεύω, αλλά αυτό είναι περσινό σύνθημα...Το νομοσχέδιο μια χαρά πέρασε όσο κι αν διαμαρτυρόμαστε εμείς, όσο κι αν αγαναχτούμε.
Πασόκ και Νέα Δημοκρατία,
Πουλήστε κάνα πύραυλο και δώστε μας βιβλία!
Κι όμως, όσο επαρκής και υπεραρκετός κι αν φαίνεται να είναι ακόμα κι ο στρατιωτικός εξοπλισμός στοιχηματίζω ότι σε περίπτωση εισβολής/πολέμου θα αποδειχτεί άχρηστος.Και γιατί άραγε? Γιατί έτσι συμφέρει τους Ευρωπαίους και όχι μόνο, η Ελλάδα να βγαίνει πάντα χαμένη, να εκμεταλλεύεται απ'όλους εκτός από τους δικαιούχους , τους πολίτες της δηλαδή. Όσο για τα βιβλία? Όνειρο άφταστο πια...Εδώ τα παιδιά της Γ' λυκείου πρέπει να διαβάζουν από το cd τα μαθήματα κατεύθυνσης και να πληρώνουν σε 3πλάσιες τιμές  τις φωτοτυπίες! Αλλά ο σύζυγος της κυρίας Διαμαντοπούλου , μια χαρά πληρώθηκε ως ιδιοκτήτης της εταιρίας με τα cd.Ίσα ίσα που αυτά τα χρήματα θα έφταναν για να τυπωθούν τα διπλάσια βιβλία απ'οσα χρειάζονται, απ'ότι ακούγεται..
 Τι θα γίνει? Χαμός! Τι θα γίνει? Χαμός, χαμός , αγώνας μαζικός , πανεκπαιδευτικός , 
θα είναι η απάντηση , από'δω και εμπρός..
Κι όμως όσο και αν προσπαθήσουμε να απαντήσουμε έτσι κάθε χρόνο τίποτα δεν καταφέρνουμε, κι έτσι οι καταλήψεις θυμίζουν πια έθιμο, όσο κι αν οι μαθητές στοχεύουν στο αντίθετο.Κι ακούγεται ότι γίνονται μόνο για να χάσουμε μάθημα, ωστόσο ευτυχώς τα τελευταία χρόνια το ποσοστό των μαθητών που υποστηρίζει την κατάληψη για αυτό το λόγο έχει μειωθεί αρκετά.Κι όμως μόνο χαμός που δε γίνεται. Αν δε σκεφτεί ο καθένας μόνος του, να βάλει το μυαλό του να δουλέψει κανονικά, δε θα αλλάξει τίποτα, θα είναι άλλη μία ανούσια προσπάθεια. Σε αυτή τη χώρα δεν έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε, να επεξεργαζόμαστε την πληροφορία και να μην τα δεχόμαστε όλα έτοιμα. Αυτό ισχύει για οτιδήποτε μας πλασάρει οποιαδήποτε κομματική παράταξη ,επίσης, αφού τώρα πια όλοι έχουν τα ίδια κοινά στοιχεία, την επιθυμία να αρπάξουν όσο το δυνατόν περισσότερα από μια χώρα που έχει καταρρεύσει χωρίς εμείς να το συνειδητοποιήσουμε καν.

Μιλάμε όλοι για τέλος στην παραπαιδεία.Η λύση δεν είναι αυτή. Αν μειωνόταν ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα από 30 σε 15 άτομα, κανείς δε θα χρειαζόταν ιδιαίτερα.Αλλά ούτε ο καθηγητής δε μπορεί αν δουλέψει με 30 άτομα αρά καταλήγει να αποφύγει την κούραση , για να φυλάξει δυνάμεις για τα ιδιαίτερα του απογεύματος.Αν η διδασκαλία της ξένης γλώσσας πρόσφερε εφόδια, πιστοποιητικά αναγνωριζόμενα παγκοσμίως, δε θα χρειαζόταν κανείς τα ιδιαίτερα.Αλλά έτσι είναι το σύστημα, χτισμένο πάνω στην παρανομία..

Ακόμα λυπάμαι που ψήφισα κατά της κατάληψης.
Από τα λάθη μας μαθαίνουμε όμως..Ίσως είναι άλλη μία ανούσια προσπάθειά μας για το αναπόφευκτο, εκείνο που είναι μπροστά μας αλλά δε μπορούμε να δεχτούμε. 
Δεν έχουμε μέλλον όσο κι αν το κυνηγάμε.

Καλό μήνα,
rainmaker.


12 σχόλια:

  1. koita n deis den h3era pws uparxun atoma pu skeftonte akrivwst idio me mena g thn katalipsh :) an kai telika 8 katalh3ume aboula piona xwris thn gnwsh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @livewithmychoises να σε διορθωσω, το αβουλα πιονια ειναι πλεονασμος!:Ρ

    Τωρα οσον αφορα το αρθρο εχεις απολυτο δικιο!
    Και πιστευω πως τα παραπανω συνθηματα θα φανουν πολυ χρησιμα για την επομενη μας πορεια!;)
    Εμεις ως μαθητες πηγαμε στον Δημαρχο και δωσαμε πισω τα cd, γιατι ειναι ΘΡΑΣΟΣ να μας δινουν cd που τα περισσοτερα απο αυτα δεν λειτουργουν και η υλη αυτων ειναι λαθος!

    Τωρα εσυ εθιξες και το θεμα της παραπαιδειας.
    Απο τη στιγμη που η ιδια η ελληνικη παιδεια μας οδηγει εκει, και 15 να ειναι οι μαθητες στην ταξη, αυτο το συστημα δεν προκειται να αλλαξει!
    Ετσι εχουμε μαθει πλεον εμεις οι ελληνες!
    Τελος παντων, η δικη μας η καταληψη 1 εβδομαδα κρατησε και σημερα το μεσημερι το ανοιξαμε! Ο αγωνας ομως δεν σταματαει εδω!
    Καλο μηνα και σε σενα (οσο καλος μπορει να ειναιθ δηλαδη)
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καμία πραγματικότητα δεν είναι όμορφη σαν όνειρο
    και κανένα όνειρο τόσο αγωνιώδες όσο ο εφιάλτης
    ο εφιάλτης που ζούμε
    μας στοιχειώνει.
    σ'αυτό το τούνελ βλέπω φως κι έρωτα στην άκρη

    απολαμβάνω ν'ακολουθώ τους δρόμους της σκέψης σου =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμ νομιζεις με την καταληψη θα αλλαξει κατι; αν ναι καντο μα δεν το βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξακολουθώ να πιστεύω ότι με την κατάληψη δεν θα αλλάξει κάτι , θα μπορούσαμε να πάμε σε πορεία η σε διαμαρτυρία με το σχολείο ανοιχτό για να τους δείξουμε ότι ούτε για πλάκα τα κλείνουμε και πως μπορούμε να παλέψουμε και χωρίς να καθόμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά συγγνώμη αλλά μας λένε ο αγώνας να γίνει μέσα απο τα σχολεια, μεσα απο τις ταξεις.

    Με τι εφόδια θα γινει αυτος ο αγωνας?
    Απο τη στιγμη π οι ίδιοι ισοπεδώνουν τα παντα και ξεφτηλιζουν την παιδεια εμεις ως μαθητες δεν πρεπει να κατσουμε με σταυρωμενα χερια και να δεχτουμε την κατασταση που επικρατει!
    Και λετε πως με τις καταληψεις δεν προκειται να γίνει τίποτα.
    Το 2006 δεν ηταν που με τις καταληψεις και τις πορειες δεν περασαν το αρθρο 16? Για καν'τε μια αναδρομη στο παρελθον και αν κανω λαθος διορθωστε με!

    Φιλιαα!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. livewithmychoices , είμαστε ήδη άβουλα πιόνια αφού οι ορίζοντες των επιλογών μας είναι τόσο κλειστοί , που μοιάζουν ανύπαρκτοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μικρό ξωτικό , είναι πολύ καλή ιδέα να επιστρέψετε τα cd, ωστόσο εμάς δουλεύουν , όσο κι αν είναι ανέφικτο να διαβάσουμε από εκεί. Φυσικά και ο αγώνας δε σταματάει σε μία κατάληψη σχολικού κτιρίου, ίσα ίσα που αυτή η πράξη είναι ένα απειροελάχιστο ίσως και ασήμαντο δείγμα όσων πραγματικά χρειάζονται=|
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. love2love, όχι δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι με μία κατάληψη.Ωστόσο θα προσπαθήσουμε, δε μας έμειναν και πολλά να κάνουμε είναι η αλήθεια..
    Καλά να περνάς=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ταξιδιώτη, όσο κακός κι αν είναι ο εφιάλτης δε μπορείς να τον αποφύγεις, ωστόσο πρέπει να θυμάσαι να ξυπνάς όσο και αν θέλεις να μάθεις το τέλος..
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kn13 και μικρό ξωτικό, Ίσως θα έπρεπε να πληρώνουμε αυτό το τίμημα που λέγεται απουσίες ώστε να αποδείξουμε ότι δεν κλείνουμε τα σχολεία για πλάκα , ωστόσο πράγματι το 2006 ήταν νομίζω που είχαν επιτευχθεί κάποιοι στόχοι των τότε κινητοποιήσεων άρα δεν είναι αδύνατο να καταφέρουμε κι εμείς κάτι...Συνεχίζουμε λοιπόν, ο τρόπος τώρα, είναι αμφιλεγόμενος.=|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Αλλά έτσι είναι το σύστημα, χτισμένο πάνω στην παρανομία.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή