Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Απλή σκέψη του λέγοντος.

Και ξέρεις κάτι?
Ξύπνησα σήμερα και ήμουν καλά.
Ένιωθα εγώ.
Και τώρα πια που η μέρα έχει φτάσει σχεδόν στο τέλος της είμαι σίγουρη ότι είμαι εγώ.
Νομίζω ότι το είδωλό μου μου χαμογελάει.
Περπάτησα μόνη μου χωρίς παλτό και κατάλαβα ότι δεν έκανε καθόλου κρύο. Ήταν απλά ο φόβος και η συνήθεια μέχρι τώρα.
Ένιωσα ότι η πόλη μου είναι ακόμα ζωντανή, ότι παρ'όλα τα γεγονότα και την πολιτική κατάσταση οι άνθρωποι ζουν, δεν πτοούνται ακόμα, περπατάνε και γελούν.
Γιατί να μη χαμογελάω κι εγώ λοιπόν όταν τους βλέπω. Είμαι πια σίγουρη ότι είμαι εγώ, ότι ίσως με βρήκα και είμαι καλά. 
Είχα καιρό να ξυπνήσω το πρωί και να μη νιώθω ότι νυστάζω, να έχω κοιμηθεί ελάχιστα και να νιώθω γεμάτη ενέργεια, να νιώθω τόσο καλά με τον εαυτό μου. Ίσως να λείπει (ναι λείπει) ένα μικρό κομματάκι  για να πω ότι θα είμαι τελείως χαρούμενη, αλλά μπορώ να είμαι ευτυχισμένη με ό,τι έχω, νομίζω.
Εντάξει νομίζω ότι με έπεισα πια.
 Επίσης αποφάσισα να σταματήσω να λέω τη φράση "δεν ξέρω" μόνο κακό μου κάνει τελικά.Ας είμαι λίγο πιο αποφασιστική επιτέλους!

 Καλό βράδυ =)

16 σχόλια:

  1. Όταν χαμογελάς ο κόσμος είναι πιο όμορφος!:)
    Καλή σου νύχτα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα, πολύ όμορφα.. Εμείς ορίζουμε την ευτυχία μας.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να βρούμε τι μας κάνει ευτυχισμένους όμως =)

      Διαγραφή
  3. Πολύ έξυπνο και όμορφο κείμενο. Ειδικά το λινκ που έβαλες για κλείσιμο, με έβαλε σε πολλές σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειδες βρε ποσο ωραιο ειναι να εισαι καλα; ξυπνα πες ευχαριστω και γελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λέω καθημερινά ευχαριστώ αγαπητή (πού χάθηκες?)
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  5. μαγική εικόνα :Ο
    Είναι ωραίο να είσαι καλά!
    Έχω να το νιώσω δυο εβδομάδες αυτό!
    Τσακωμοί, απογοητεύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να το νιώσεις σύντομα όμως γιατί είναι πράγματι υπέροχο.
      Καλό μεσημέρι =)

      Διαγραφή
  6. έχεις δίκιο για το "δεν ξέρω"
    τι λες για ένα... θα ήθελα να μάθω
    (ρητορικόν)
    be-you-tiful :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως όχι τόσο ρητορικόν γιατί πράγματι αρκετές φορές θα ήθελα τόσο να μάθω τι θέλω, και νομίζω όχι μόνο εγώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή